Jeff Walker Za Posledních 8 Let Vyškolil Několik Tisícovek Podnikatelů
Publikováno 11.11.2013 v 21:22 v kategorii Novinky, přečteno: 74x
P. Hrdlička a spadá mezi 10 nejúspěšnějších infopodnikatelů u nás. Všimněte si, že jsem neřekl, že patří mezi 10 nejlepších. Může být totiž velký rozdíl mezi tím býti dobrý a mít výsledky. Věřím, že u nás je nemalé množství daleko chytřejších a daleko šikovnějších lidí nežli jsem já, avšak převážná část z nich se nedostala k tomu, aby překonala svou zónu pohodlí a šla do akce. Já jsem také musel bojovat sám se sebou, ale povedlo se mi to. Mé poslední dvě kampaně na vzdělávací program FaceMark Academy a FaceMark Online Club vygenerovaly za dva týdny prodeje více než 1.800.000 Kč a jsem opravdu nadšený z pozitivních reakcí účastníků. Ostatně podrobnosti, jak se mi to podařilo, vám řeknu již brzy v dalším videu.
Co je infopodnikání?
Info-podnikatel, někdy rovněž nazývaný plážový podnikatel, je ten, kdo pro své podnikání využije chytré nástroje, technologie (nejčastěji online), jenž mu podnikání automatizují do maximální míry. Infopodnikání je založeno na prodeji kvalitních informací, know-how a zkušeností (info-produktu). Infopodnikatel svým vystupování potvrzuje status jedničky ve svém oboru a taktéž si buduje důvěru. Mezi největší předností plážového podnikání je, zásluhou online technologiím, příležitost pracovat kde chcete, kdy chcete a jak chcete.