Tvorba Internetovýh Prezentací
Publikováno 08.10.2012 v 11:56 v kategorii Novinky, přečteno: 79x
Web studio Pokladnička – se specializuje na tvorbu úspěšných webových stránek. Obracejí se na nás pokud chtějí vytvořit kvalitní nové stránky nebo změnit existující. Obracejí se na nás, když chtějí, aby se jejich stránky staly úspěšnými!
Služby webstudia Pokladnička jsou určeny pro ty, co nechtějí zaostávat za partnery a konkurenty. Pro ty, kteří potřebují nové internetové stránky schopné obsadit přední pozice v internetu. A také pro ty, kteří už mají své www stránky, a chtěli by změnit situaci k lepšímu.
Tvoříme www stránky tak, aby přinášely svému zákazníkovi reálný užitek. Důkladná analýza, vytváření jednotného vizuálního stylu, firemní kultury, tvorba loga, tvorba webových stránek, umístění na internetu, reklama a optimalizace pro zvýšení návštěvnosti a následná podpora stránek. (Corporate identity , Corporate design, Logotyp, Webdesign, Webhosting, SEO, SEM, internet marketing, online reklama ) – Web studio Pokladnička nabízí potřebný a dostatečný komplex služeb pro tvorbu webových stránek leaderů. Tvoříme www stránky zaměřené na celkový úspěch zákazníka.
Tvorba www stránek, tvorba webových stránek, tvorba internetových stránek.Pokud potřebujete úspěšné webové stránky!Webstudio Pokladnička Výběr z našich referencí můžete najít na facebooku
V celé práci se budeme zabývat optimalizací webových stránek, nikoli tedy jak a čím stránky vytvářet, ale jaké postupy a metody použít, aby byly stránky co nejvyhledávanější a nejúspěšnější.
V některých částech se bude sice prolínat s optimalizací i tvorba webových stránek, webdesign, marketing a jiné obory spojené s tvorbou www stránek, to je ale přirozené, SEO optimalizace je multioborová (hraniční) disciplína.
Webová prezentace musí mít vždy nějaký cíl (nemusí to být vždy jenom prodej zboží nebo služeb). Konverze nastává tehdy, pokud se tento cíl stává skutečností.
I sebevyšší návštěvnost webu nám nemusí zajistit vysokou konverzi. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo nebo nepřímo pomocí podpory prodeje.
Pro jednodušší pochopení si můžeme konverzi definovat jako okamžik, kdy se z pouhého návštěvníka stává zákazník. Nejčastějším typem konverze je, pokud zákazník učiní objednávku např. v e-shopu.Dalším typem může být např. stažení ceníku, odebírání novinek či akcí se slevami a bonusy pomocí e-mailu, popř. detailnější dotaz na naše služby přes e-mail nebo dotazovací formulář, či kontaktování přes icq, skype nebo telefon získaný uvedením kontaktů na webu apod. Samozřejmě, že konverzí je i to, když se zvyšuje počet návštěvníků stránek (zvyšuje se tak povědomí o firmě a posiluje se firemní značka).
Konverze je se ziskem nejdůležitější ukazatel úspěšnosti webových stránek. Velikost návštěvnosti je sice důležitá, ale ne rozhodující, rozhodující je vždy zisk (nemusí však být měřen v penězích). Konverze se navíc komplikuje tím, že se rozděluje na on-line a off-line konverzi.
Podle nedávného výzkumu uživatelé často hledají na internetu, ale nakupují v kamenných obchodech či pobočkách. Nesledování konverzí realizovaných mimo web proto může data o úspěšnosti internetového marketingu velmi zkreslit.
Na Clickz vyšlo nedávno shrnutí výzkumu 1, z kterého vyplývá, že 47 % uživatelů, kteří si vybírají zboží v internetovém obchodě, ho nakonec koupí v kamenném obchodě (včetně např. pobočky daného internetového obchodu).- Martin Snížek - 2
Představme si firmu F, která má e-shop a zároveň kamenný obchod. Uživatel (především pak ten český) si vybere zboží na internetu (na e-shopu firmy F), na stránky e-shopu se dostal např. přes inzerát uveřejněný pomocí PPC reklamy3. Z nabídky e-shopu si vybere zboží, např. oblečení, které si však druhý den zajde koupit do kamenného obchodu. Přitom zákazník učinil rozhodnutí o nákupu doma u počítače. V některých případech se může stát, že onen PPC inzerát stáhneme z inzertního systému z důvodu neefektivnosti jenom díky tomu, že nemáme dostatek informací o off-line konverzi a on-line konverze nám ukazuje, že lidé ono oblečení do košíku nedávají, a tedy i nekupují (ve skutečnosti si ho, ale přes onen PPC inzerát vybrali, rozhodli se o nákupu, akorát vlastní nákup uskuteční v kamenném obchodě).
Samozřejmě, že může nastat i druhá varianta, kdy se zákazník prochází po kamenném obchodě firmy F, vybere si zboží a např. zjistí, že pokud ho koupí přes e-shop získá 5 % slevu. Vrátí tedy zboží zpět a z domova si zboží vybere z e-shopu firmy F, uplatní slevu a druhý den je mu zboží přes zásilkovou službu doručeno. Tyto případy nejsou však již tak časté, ale i ty se dají zaznamenávat a měřit.
A pak samozřejmě nastává i varianta, kdy se zákazník prochází po supermarketu a uvidí nějaké zboží (např. pěknou knížku), z pohodlí domova pak prochází internetem a jednotlivými elektronickými knihkupectvími a nakonec si jeden vybere. Zde je však jeden podstatný rozdíl, zákazník se o nákupu sice rozhodl v supermarketu, ale zboží nechce přímo ze supermarketu, chce ho na internetu sehnat levněji a hlavně od jiné firmy!
Pokud si nadefinujeme několik takových konverzí (nejčastěji určité URL4, soubor, formulář, apod.) můžeme on-line konverzi i měřit. Velice efektivním analytickým nástrojem je Google Analytics5, který umí měřit nejen konverzi, ale i spoustu užitečných statistických veličin a k tomu je zcela zdarma. Všechna nastavení jsou velice intuitivní, pouze Vás upozorním, pokud budete nástroj zkoušet, vložte vygenerovaný kód pro měření do části a jinak není zaručena správná funkčnost.
U off-line konverze je měření poněkud složitější. Je možné např. na slevové a bonusové kupóny pro nákup přes e-shop umisťovat kódy, které pak zákazník vloží při potvrzování objednávky. Kód se při nákupu zaznamená a je možné zpětně zjistit, kde byl kód ěření úspěšnosti webových stránek se často zanedbává, což je veliká chyba. Je až trestuhodné, jak některé webdesignerské firmy nemají o konverzi ani ponětí. Většina firem (těch lepších) vloží na vyhotovené webové stránky alespoň měřící kód pro zjišťování návštěvnosti. V případě dotazu klienta poté ukáže číslo o návštěvnosti, ale co toto číslo znamená nikdo neví, protože není vyhotovená podrobnější analýza. Na obhajobu oněch výše zmiňovaných firem však musím dodat, že vše stojí peníze. Vyhotovit analýzu návštěvnosti je časově náročné, a tím pádem náročné i finančně.
Pokud však chcete mít stránky s vysokou návštěvností, velkou konverzí a především stránky, které Vám mají vydělávat peníze, musíte mít k dispozici dostatek údajů pro další rozhodování.
Samozřejmě, že záleží na typu webové prezentace. Nezdá se Vám, ale dost „odvážné“ vlastnit e-shop, pokud vlastně nevíte, co zákazníci chtějí a z jakého důvodu z Vašich stránek odcházejí?
Dnes už si každý, kdo chce být úspěšný, uvědomuje nutnost provozovat kvalitní internetovou prezentaci - webové stránky jakožto efektivní marketingový a komunikační nástroj. Webové stránky hrají také jednu z nejdůležitějších rolí při vytváření renomé firmy.
Pokud chcete mít web, který bude pro návštěvníky přínosem, nebojte se s profesionálními tvůrci webů konzultovat svá přání a požadavky a společně určitě najdeme cestu, která bude vést k úspěchu vašeho webu. Nechtějte zbytečný web, ale kvalitní webové stránky, na kterých se z návštěvníka stane váš zákazník nebo klient.
Jen kvalitní webové stránky mohou být úspěšné a mohou se tak stát efektivním marketingovým a komunikačním nástrojem. Úspěšné webové stránky jsou takové, které vydělávají peníze, ať již přímo nebo nepřímo.
Webové stránky musí mít kvalitní design, který návštěvníky nejen zaujme, ale bude také přehledný a srozumitelný. Zkušený grafik vám takový design připraví.
Vaše webové stránky jsou vždy vytvořeny bezchybně s využitím aktuálních standardů, norem a moderních technologií. Zaručujeme, že se budou korektně zobrazovat ve všech webových prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, Opera, Chrome, Safari).
Obsah patří mezi nejdůležitější faktory ovlivňující úspěšnost webových stránek; je tím co uživatelé na internetu opravdu hledají, zkušený profesionál Vám takový obsah připraví. Ani sebelepší a propracovaný design nenahradí kvalitní obsah webových stránek.
Udržovat stále aktuální obsah Vašich webových stránek může být obtížné, ne však s naším redakčním systémem. Aktuální texty, novinky ze života společnosti, reference, ocenění a doporučení zvyšují důvěryhodnost webových stránek. Použití redakčního systému vám pomůže udržet www stránky stále IN.
Vaše www stránky nejsou tvořeny bezúčelně, s týmem profesionálů vám pomůžeme stanovit a dosáhnout vytyčených cílů a vybudovat úspěšný web, tedy webové stránky, které vydělávají peníze.
Provedeme důkladnou analýzu, navrhneme Vám klíčová slova a získáte tak přední pozice ve vyhledávačích jako jsou Seznam nebo Google. Víme, že proces optimalizace začíná už ve fázi návrhu webový stránek, proto k tvorbě webových stránek i takto přistupujeme.
Na zkratky SEO (Search Engine Optimization) SEM (Search Engine Marketing), SERP (Search Engine Results Page) musel narazit každý, ale slyšeli jste někdy o ASO?
Do sekce referece jsme zařadili další úspěšně spuštěné webové stránky našich klientů. Nejzajímavější internetové prezentace a webové aplikace naleznete v našem portfoliu.
Cena by se měla odvíjet od náročnosti projektu na funkcionalitu web stránky. Dodavatel by neměl účtovat vyšší cenu jen proto, že nabízí moderní redakční systém, či kódování v XHTML a CSS.
Běžný člověk není odborník a nedokáže poznat rozdíl mezi nabízenými alternativami. Odpověď na otázku "Jak vytvořit web?" Vám pomohou najít i reference konkrétní společnosti. Nebojte se oslovit je a zeptat se, jak se jim spolupracovalo s dodavatelem www stránky a zda jsou s výsledkem spolupráce spokojeni.
úspěšné webové stránky http://www.rechberg.net/clanky/tags/webove-stranky/
- Vaše webová prezentace může být originální, módní i reprezentativní zároveň. Budete mít v rukou silný marketingový produkt, díky jemuž vás bude vidět. - Oživení obsahu vašich stránek je díky našemu propracovanému a intuitivnímu redakčnímu systému nenáročná. Aktuální stránka působí lépe na zákazníky, návštěvníky i www vyhledavače, tudíž mají být tvorba nového obsahu co nejjednodušší a nejrychlejší. - Dovršení cíle www stránek bude vaší i naší prioritou. Náš kolektiv profesionálů vždy tvoří www stránky podle tohoto pravidla, aby byl váš projekt úspěšný a tím i výdělečný. - Trefná doména a perfektní hosting jsou základem každé úspěšné internetové stránky. Doména by měla odpovídat orientaci vašeho webu a také splňovat další kritéria (v první řadě zapamatovatelnost). Bez kvalitního hostingu se zase můžete potýkat s velkými technickými problémy, které můžou výrazně znehodnotit použitelnost stránek. Novým klientům poskytujeme doménu a perfektní hosting na rok zdarma. - Nejen kvalitní obsah, ale i příjemná a jedinečná forma bude nezbytná k úspěchu (nejen) www stránek. Tvorbě designu tedy věnujeme maximální úsilí: aby pozitivně zaujal, byl přehledný a v harmonii (nebo: souladu) s obsahem stránky. - Zaručujeme bezchybný kód a korektní zobrazení ve veškerých vyhledávaných www prohlížečích (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, Opera). Využíváme vždy aktuální technologie a standardy, splňujeme nejpřísnější normy.